11.1.27 Servicetorget

Servicetorget2010201120122013
Sentralbord (04005), antall oppringinger156 738140 513122 276126 261
Sentralbord (04005), antall telefonsamtaler besvart127 831109 838108 935111 337
Svarprosent sentralbordet82 %72 %89 %88 %
Gjennomsnittlig responstid48 sek56 sek
Svar telefoni innen 30 sek Ny i 201265 %65 %
Svar telefoni innen 60 sek Ny i 201283 %82 %
Elektroniske henvendelser **7 1939 37713 03212 495
Henvendelser via ”Innsyn” etter offentleglova792800*1 5641 030
Byggekart1 8601 7501 7011 638
Egenerklæring om konsesjonsfrihet ved erverv av fast eiendom225313335236
Gebyrberegning av regulerings- og delesaker153175174139
Geminimelding totalt inkl. VOF ***7 8008 8519 3249 319
Geminimelding behandlet av Servicetorget3 6251 7401 6241 359
Varsle om feil - VOF, meldinger via internett2 3442 9163 192
Gratis juridisk bistand, 2012 viser bestilte konsultasjoner + rekvisisjoner.242362650Avsluttet
Startpakker for reguleringsplan301627Avdelingen
Tilskudd dagsturer for eldre56264127
* Tallene for innsyn i 2011 er anslått pga teknisk feil
** Sum fra flere mapper. Trolig for lave tall.
***Selvbetjeningsmodulen VOF-Varsle om feil ny i 2011
Salg av kart o.a. for KBU - eks. salg med faktura75 00021603150708 378
Salg av bioposer50 50057 15541 38039 774
Salg av søppelsekker75 00093 50381 58985 376
Salg av Stavangerkortet (adgangskort for ansatte til svømmehallene)32 00030 00039 50040 000
Salg av salgsplasser/standplasser utenom Torgetmangler data64 720110 550153 435
Kantine OK 231,5 mill.1,25 mill1,41 mill1,43 mill.kr
Kurskantine1,1 mill.1,52 mill1,33 millAnnen seksj.
Tabell 11.32 Servicetorget
Last ned tabelldata (Excel)

Denne siden ble sist oppdatert 16. September 2014, 13:53.